Moi! Mitä mulle kuuluu?

On muuten ollut aika jännä syksy. Ahkeran opiskelun lisäksi olen muun muassa seikkaillut hiusalan näytöksissä ja koulutuksissa, ajautunut mukaan opiskelijakuntatoimintaan (suosittelen!), mennyt salaa naimisiin, KonMarittanut omaisuuttani, luopunut septum-lävistyksestä, muuttanut pienempään asuntoon ja vaihtanut hiusväriä.


Hiusvärini tosiaan vaihtui hattaravaaleanpunaisesta harmaaseen (joka kuulemma meni just äsken muodista, heh), ja melko pian värjäyksen jälkeen sain kuningasidean nimeltä hiustenkasvatusprojekti. Mun latva on niin vaalennettu että sitä täytyy melko lailla napsia pois sitä mukaa kun uutta tukkaa kasvaa, mutta parantumattomana tukkaprojekti-ihmisenä olen sitä mieltä, että ylimääräiset haasteet tekevät tästä hommasta vielä hauskempaa. Sitä paitsi hiusten kasvattaminen on mainio tekosyy maksaa Subwayssa lisähintaa avokadosta... :D Ensimmäinen kasvatustavoite on olkapäämittainen long bob, ja kasvattelen samalla vaivihkaa pois niskan ja oikean sivun piilokaljuja.

Muistuttelen vielä, että jos teillä on mielessä jotain tavalla tai toisella hiuksiin liittyviä kysymyksiä, niin kommenttia tulemaan! Vastailen niihin oikein mielelläni, ja suosikkiläppäni aiheesta kuuluu näin: "ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä - on vain tyhmiä vastauksia!" :P
2 kommenttia on "Moi! Mitä mulle kuuluu?"
  1. Olen kaivannut hurjasti blogikirjoituksiasi! Paljosti onnea naimisiinmenon johdosta! ^^ <3

    Ihanat nuo uudet hiukset! Olen itse sellainen very slow adapter mitä kaikenlaisiin trendeihin tulee, joten ymmärrän hyvin :D

    Hiuksiin liittyviä kysymyksiä on vaikka millä mitalla, kunhan vain onnistuisin ne jotenkin sanoiksi pukemaan. Ainakin odotan innolla jos jossain vaiheessa ehdit tekemään jutun niistä kuuluisista lämpösuojasuihkeista! Hiusten muotoilussa ja erilaisissa kampauksissa olen semi tumpelo. (Kampausten tekemiseen itse ei meinaa riittää kärsivällisyys. Latvat menevät aina kampaajankin käsittelyssä takkuun alta aikayksikön, jopa siitä huolimatta että olen viime kertoina antanut lyhentää hiuksia aika reippaalla kädellä.) Eli jos niihin ihan muotoilun perusjuttuihin saisi jotain vinkkejä tai esim. että mitkä muotoilutuotteet ovat sellaisia joita olisi hyvä kaapista löytyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, anteeksi, mä olin ihan kokonaan unohtanut vastata sulle! Sama pää kesät talvet... *tähän joku nolotushymiö*

      Tosi hyviä postausideoita, kiitos paljon :) Kampausjutuista olenkin miettinyt postausta, koska koulussa on tullut opittua tosi paljon sellaisia kampausten nyrkkisääntöjä ja pieniä niksejä, joita ei aikaisemmin tullut ajatelleeksikaan.

      Poista